ETT ORD: SOMMAR!

Hej finingar! Det var väldigt länge sen! Förlåt för det. Inspirationen är fortfarande inte på topp som ni kanske märkt av den dåliga uppdateringen. Men, nu är det sommarlov (Wiiiii!) och jag drar till vackra toscana, Italien om några dagar och sen direkt efter det bär det av till Tyskland, till ett ställe som ser ut lite såhär (länk). DET om något borde väl ge mig litervis med inspiration? I think so, yes. Jag kan ju inte lova nåt, men det jag vill är att när jag väl sitter framför datorn om ett par veckor eller så, så har jag en hel drös med bilder, kollage, sommarklädslar (hehe, säger man så?) och annat att bjuda på. Så vi hörs snart hoppas jag! Glad sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0