SCUSI

Alltså, förlåt förlåt förlåt för världens sämsta uppdatering! Men jag har sjukt mycket plugg och jobb att göra så jag har inte tid med bloggen de närmaste dagarna. Men ska försöka fixa lite inlägg så fort jag får tid att andas!

Så länge, ge förslag i inlägget nedan! Vi har fått in ca 3 teman hittills (men stort tack för dem!), och enligt bloggkoll är ni betydligt fler än 3 som kikar in här då och då. C´mon, you can do it! Utan förslag kan vi ju inte fota dessa bilder. Ni kan skriva ett enda ord som förslag om ni vill!

Kan ge exempel på hur/vad ni kan skriva: "Jag skulle vilja se bilder inspirerade av den kända kärleksfilmen The Notebook." Eller: "På havets djup" Eller: "Djungelvrål"

KLICKA HÄR FÖR ATT SKRIVA ETT FÖRSLAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0