PORTRÄTT I TRAPPA


Fotograf: Jag

Den här bilden på vackra Karin fotade jag i somras. Kan ju då passa på att berätta att jag faktiskt jobbade med fotografering den här sommaren, fyra veckors eget företagande där jag fotade alla i alla åldrar, en eller flera osv. (Den här bilden är från en av beställningarna vi fick!) Jag och två superhärliga tjejer hade då ett fotograferingsföretag där sminkning och styling ingick (som de då hade hand om). Det var så sjukt kul och vi har faktiskt kvar företaget fortfarande! Dock tar vi bara beställningar på lov.
Anyway, så de flesta porträttbilder jag visat på senaste tiden är från beställningar! Men väldigt snart ska vi (jag och Linda) försöka planera in en fotografering till MCT. Det blir nog ett eget tema första månaden om det går att fixa det vi tänkt, som start liksom, sen börjar vi köra med era teman så fortsätt hitta på förslag HÄR.

Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin bild! :)

2010-10-12 @ 19:37:15
URL: http://www.emmsfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0