NU KÖR VI!

Hellooo och välkomna till min blogg "And click", en plats där jag kommer samla resultaten av mina intressen, foto, mode, skriverier osv. Hoppas att vissa av er som läser det här har hängt med från "myfashion" på devote och självklart också att några nya hittat hit! Vill ni kolla in min förra blogg kan ni kolla här (länk).
 
Jag bestämde mig för att byta sida av flera skäl, jag ville ha större bilder, jag ogillade mitt förra bloggnamn och jag orkade inte göra nåt nytt med den gamla designen på förra stället. Men det största skälet var att jag hade noll inspiration att blogga på den bloggen. Och inte är det väl så kul att följa en blogg som uppdaterar en gång varannan månad? Så varför inte slå på stort och börja om på nytt! Nu känner jag hur inspirationen börjar spira!

OBS: Designen är fortfarande inte helt klart på vissa delar, så det ska fixas så fort det går! Sen är den just nu även bara anpassad efter Internet explorer. Så för er som har t ex firefox kan det se lite konstigt ut för tillfället, med menyn etc. Men det ska också försöka fixas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0