ITALIEN







Buona sera! Nu befinner jag mig i Sverige igen efter en underbar vecka i Italien, Toscana. Grym mat/glass, trevligt folk och fantastiska landskap! Dit ska jag tillbaka! Men home sweet home kan jag inte säga än, för nu bär det som sagt av till Tyskland, där ännu fler WOW-effektskapande (eh?) landskap väntar. Kameran får jobba hårt den här sommarn och I love it! Första delen av Italienbilderna har vi alltså här. En "outfitbild" kommer nog upp lite senare idag också. Nu ska jag förundras lite över hur min supersmarta lillebror försöker lösa rubiks kub. Jag själv sitter som ett enda stort frågetecken... Berättar mer om Italien sen! Hoppas ni alla har en U N D E R B A R sommar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅHHH, vad vackra bilder. Du är ju grym!

2010-08-27 @ 16:16:16
URL: http://www.winsa.devote.se
Postat av: CJ

Fina kort!

2010-10-06 @ 00:15:08
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0